読者です 読者をやめる 読者になる 読者になる

知らないことを調べるブログ

映画の分からないところを調べてまとめる場所にしていきます。

I'm sad. Because my favorite online service will be stop at 30th june. It is TBS radio podcasting. I was listening some news, film critisism, educational program from TBS radio podcasting.
私は悲しいです。私のお気に入りのオンラインサービスは6月30日で停止されますので。これは、 TBSラジオポッドキャスティングです。私はTBSラジオポッドキャスティングからいくつかのニュース、映画critisism 、教育プログラムを聞いていました。

It seems that TBS radio has not any money, and fail to monetize a podcasting. I feel to sad though, There is nothing I can do.
TBSラジオではない任意のお金を持っているようだ、とポッドキャスティングを収益化することができません。私は、私にできることは何もありません、しかし悲しいに感じます。